20 תשובות
10
מעביר לי את הזמן מאוד
4 בגלל הנאמנים
8 הוא מעביר את הזמן וסבבה אבל הוא שואב אתי טוב מאצ'
7.
אתר ישראלי של שאלות ותשובות והוא ממש נוח- היחיד במינו פשוט
9
מעביר את הזמן והורדתי נקודה בגלל החוקים החופרים האלהה
8
הוא תורם לי ומעביר תזמן והכל אבל ממכר ולא כזה טוב
חחח למה אתם עושים ללה לה החדשה כל הזמן מינוסים
אנונימית
6.
רק בגלל שפעם היה פה הרבה יותר טוב
אבל תענו למהה
אנונימית
0
יש פה אנשים לא נחמדים בכלל
8-9
הורדתי בגלל המשתמשים הפחות נחמדים פה
7 כזה. אני פה רוב היום ומעבירה את הזמן עם שאלות של אנשים, והחלק הפחות טוב הוא שבלילה תמיד זה נתקע בגלל העומס
5
נחמד, נעים להעביר את הזמן ולעשות משהו מועיל.
אבל האנשים נחמדים פחות. יש כאלה שלא בא לי להיכנס לפה בגללם, ואני חושבת שלא יזיק לעדכן את האתר ולבדוק את הנאמנים מדי פעם