14 תשובות
יש לי מלא ידידים "חנונים"
חלקם מעצבנים.
מי לא אוהב חנונים יקבל עכשיו כאפה, חנונים זה א ה ב ה.
שואל השאלה:
אני לא מדבר על אלה המעצבנים שחושבית את עצמם התכוונתי לאלה שפשוט לא פופלאריים, למה זה
אני לא מדבר על אלה המעצבנים שחושבית את עצמם התכוונתי לאלה שפשוט לא פופלאריים, למה זה
לא יודע, אני מניח שסטיגמות.
יש לי הרבה חברות "לא פופולאריות"
מה זה משנה אם הם פופולאריים או לא
העיקר שיש אופי טוב
מה זה משנה אם הם פופולאריים או לא
העיקר שיש אופי טוב
אני אוהבת רק חנונים! אני בעצמי חנונית.
אנשים טיפשים מרגישים לפעמים נחותים ביחס לאנשים חכמים. מה שגורם לראשונים לשנוא את האחרונים.
בנוסף, חנונים לרוב מתמקדים בפיתוח כישורים שכליים ופחות בפיתוח כישורים גופניים. מה שהופך אותם, פיזית, לטרף קל. בריונים יפצו על תחושת התסכול והנחיתות שלהם באמצעות הצקה למי שלשיטתם גורם להם להרגיש כך.
בנוסף, חנונים לרוב מתמקדים בפיתוח כישורים שכליים ופחות בפיתוח כישורים גופניים. מה שהופך אותם, פיזית, לטרף קל. בריונים יפצו על תחושת התסכול והנחיתות שלהם באמצעות הצקה למי שלשיטתם גורם להם להרגיש כך.
אני "חנון" והדבר האחרון שאני עוסק בו זה לימודים..
אנונימי
^אפשר לשאול במה אתה כן עוסק, ומה גורם לך להגדיר את עצמך כחנון?
^ מחשבים, מדע, ביולוגיה, היסטוריה.
אנונימי
טוב, מבחינתי לימודים זה ממש לא בהכרח בית ספר. ומי שהשתמש למעלה במילה הזו כתב בפירוש שזו *סטיגמה*.
^ לימודים שקשורים לבית ספר
אנונימי
כלומר בלימוד עצמי. מה לא לימודים בזה?
באותו הנושא: