12 תשובות
תקראי מה שכתוב..לא הבנתי. סתם להגיב דברים?
אנונימית
^ תחביר, ילדה
זאת באמת הזיה. אנשים איבדו את זה.
חבורת צבועים ויפי נפש מתנהגים כאילו אכפת להם שמישהו אקראי נכנס לקניון בלי תו ירוק.
אם לא היו את הדברים האלה זה לא היה מעניין אתכם
מילא תגידו שחשוב לכם שמשפחה שאתם פוגשים כל יום/חברים יהיו מחוסנים.
אבל מה אכפת לכם מזה שמישהו נכנס לקניון והוא לא מחוסן?
חבורת צבועים ויפי נפש מתנהגים כאילו אכפת להם שמישהו אקראי נכנס לקניון בלי תו ירוק.
אם לא היו את הדברים האלה זה לא היה מעניין אתכם
מילא תגידו שחשוב לכם שמשפחה שאתם פוגשים כל יום/חברים יהיו מחוסנים.
אבל מה אכפת לכם מזה שמישהו נכנס לקניון והוא לא מחוסן?
אנונימית
מה? מה הבעיה בזה? התו הירוק קיים כבר מלא זמן, זה לא משהו חדש. הזויה.
שואל השאלה:
כן התו הירוק קיים מלא זמן וזה עזר למישהו? לא
וגם אם בתוך זארה אני לא אבל מחוץ לזארה אני כן ליד אותם אנשים שכן נכנסים לזארה
פשוט טמטום
אני כן נכנסתי, אני מחלימה
אבל כשייגמר לי התו הירוק, בתור ילדה בת 14 אני לא אתחסן
את אפילו לא יודעת מה את מזריקה לעצמך
גם אני לא מבינה למה למישהו זה נראה נורמלי לעשות שלושה חיסונים בשנה
כן התו הירוק קיים מלא זמן וזה עזר למישהו? לא
וגם אם בתוך זארה אני לא אבל מחוץ לזארה אני כן ליד אותם אנשים שכן נכנסים לזארה
פשוט טמטום
אני כן נכנסתי, אני מחלימה
אבל כשייגמר לי התו הירוק, בתור ילדה בת 14 אני לא אתחסן
את אפילו לא יודעת מה את מזריקה לעצמך
גם אני לא מבינה למה למישהו זה נראה נורמלי לעשות שלושה חיסונים בשנה
אנונימית
ונכון מסכימה איתך שגם מחוסן יכול להיות חולה ולהדביק כי החיסון מגן מפני סיבוכים של המחלה ודלקת ריאות ולא מפני הדבקה
אבל עושים הפרדה כדי לעודד עוד אנשים להתחסן ,בקניון עצמו כולם יכולים ללכת אחד ליד השני מחוסן ולא מחוסן וגם בסופר פארם ובסופרים אז גם לי נשמע לא הגיוני.אם לא מחוסן חולה נגיד וידביק את המחוסן שיכנס עם התו הירוק לחנויות המותרות? זה גם לא נשמע הגיוני
אבל עושים הפרדה כדי לעודד עוד אנשים להתחסן ,בקניון עצמו כולם יכולים ללכת אחד ליד השני מחוסן ולא מחוסן וגם בסופר פארם ובסופרים אז גם לי נשמע לא הגיוני.אם לא מחוסן חולה נגיד וידביק את המחוסן שיכנס עם התו הירוק לחנויות המותרות? זה גם לא נשמע הגיוני
זה לא אבל אנשים לא משתמשים במוח שלהם יותר ובגלל זה יוצאים על מי שכן. אני אומרת לכם שאין דבר יותר מטומטם מלעשות משהו רק כדי ש"ירשו לי להיכנס לקניון" או בגלל ש"כולם עושים את זה."
אנונימית
^^^ לול ערכת את זה ויצאת עליי
פשש איזו בוגרת
פשש איזו בוגרת
את מדברת אליי? אני יודע שהקורונה זה שטויות ואני בעצמי לא מוזרק, אבל מה הטעם להגיע למקום שאת לא רצויה בו? מה הטעם לפרנס אותם בכלל?
מי יצא עלייך? כן, ערכתי כדי שיהיה יותר ברור. מה הבעיה?
אנונימית
הפתרון הוא פשוט. הולכים לשוק וקונים בגדים הרבה יותר יפים בפחות משליש מחיר. שמה אין תו ירוק ואנשים עם סמרטוטים על הפה ועל האף.
שמחתי לעזור.
שמחתי לעזור.
שואל השאלה:
אבל את מבינה שנגיד ומי שלא מחוסן מסתובב בקניון עצמו, מחוץ לחנות, וכם מי שמחוסן יסתובב שם
הוא עדיין יוכל להדבק ואז סתם חנויות מפסידות כסף וזה סתם מפגר
וגם באותה מידה מישהו שכן מחוסן וחולה ייכנס לחנות וידביק מחוסן אחר, אז מה?
וגם אם החיסון מונע רק הסתבכות של המחלה אצל מי שהתחסן אז מה הבעיה שמי שלא ייתחסן יכנס לנות מסוימת? הרי אם יהיה לו קורונה זה ישפיע רק עליו
אבל את מבינה שנגיד ומי שלא מחוסן מסתובב בקניון עצמו, מחוץ לחנות, וכם מי שמחוסן יסתובב שם
הוא עדיין יוכל להדבק ואז סתם חנויות מפסידות כסף וזה סתם מפגר
וגם באותה מידה מישהו שכן מחוסן וחולה ייכנס לחנות וידביק מחוסן אחר, אז מה?
וגם אם החיסון מונע רק הסתבכות של המחלה אצל מי שהתחסן אז מה הבעיה שמי שלא ייתחסן יכנס לנות מסוימת? הרי אם יהיה לו קורונה זה ישפיע רק עליו
אנונימית
באותו הנושא: