4 תשובות
קח נשימות, תנסה לא לחשוב על זה ויותר לזרום בטוחה שאתה מנגן יפה לא סתם ביקשו ממך!
אני סומכת עלייך אתה יכול לעשות את זה זה באמת קטן כלייך גם אם יהיה פאשלות (ולא יהיה) חיים רק פעם אחת יום יומיים הפ שוכחים (לבוא עם ניראות של ביטחון עצמי מלא!!)
קח נשימות עמוקות לפני,תשמע שיר שאתה אוהב ותזכור שאם ביקשו ממך זה אומר שאתה מסוגל ואני מאמין בך שתנגן יפה
בהצלחה אחי
תנשום עמוק, תזכור שגם אם לא תצליח לא קרה כלום מכשלונות גדלים. אבל אני בטוחה שילך לך מדהים