9 תשובות
בעצם זה לא משנה הסדר חח
שואל השאלה:
יש לי עכשיו אנגלית ללכת? כי אם אני יהיה חולה כל ההקבצה תצטרך בידוד
יש לי עכשיו אנגלית ללכת? כי אם אני יהיה חולה כל ההקבצה תצטרך בידוד
אנונימית
לא לא לא אל תלכי
גם את לא מרגישה טוב וגם יכול להיות שאת חולה וכולם יצתרכו בידוד וזה יהיה לא נעים לך במיחוד שהם ידעו שידעת קודם
שואל השאלה:
אני מרגישה עכשיו רגיל, קצת מצוננת
אני מרגישה עכשיו רגיל, קצת מצוננת
אנונימית
בשבילך עדיף שלא תלכי
דבר ראשון תעשי בדיקה ביתית ואז אחרי זה לפני לבדיקה רגילה
תעשי בדיקה, אם שלילי אז מעולה, אם את חולה אז את חולה וזה יעבור
תבדקי אחרי בית הספר כדי לא לסכן אנשים למקרה ש..
באותו הנושא: