7 תשובות
"יופי. לקחת את הזמן, עכשיו אני לא צריכה אותך מוזמנת ללכת"
שואל השאלה:
והיא גם רשמה שלא תגידי שרק לך אכפת
והיא גם רשמה שלא תגידי שרק לך אכפת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם כדאי לי לריב איתה..
אני לא יודעת אם כדאי לי לריב איתה..
אנונימית
את לא רבה איתה, לא כיבדה אותך ולא רצתה אותך כחברה?את לא צריכה אותה.
אני אומרת לך את מה שאני הייתי עושה אם מישהי הייתה עושה לי ככה הייתי אומרת לה מה שאמרתי וחוסמת ומתעלמת מקיומה.
אני אומרת לך את מה שאני הייתי עושה אם מישהי הייתה עושה לי ככה הייתי אומרת לה מה שאמרתי וחוסמת ומתעלמת מקיומה.
תתנהגי כמו בוגרת, היא כותבת לך כמו ילדה קטנה ומנסה לעורר ריב, שתריב עם עצמה.
תכתבי לה: יופי, טוב, או משהו כזה מייבש, את לא צריכה לרדת לרמה הזו
תכתבי לה: יופי, טוב, או משהו כזה מייבש, את לא צריכה לרדת לרמה הזו
שואל השאלה:
היא הגיבה לי "ח ח ח חח ח ח טוב בהצלחה"
מה היא רוצה צומי לא הבנתי
היא הגיבה לי "ח ח ח חח ח ח טוב בהצלחה"
מה היא רוצה צומי לא הבנתי
אנונימית
עזבי, תתעלמי.תסתדרי מעולה בלעדיה
באותו הנושא: