5 תשובות
מוגזם פיניאס ופרב זה סבבה
נגיד בובספוג באמת דבילי
xm1
לפי דעתי מוגזם
מוגזם לגמרי
לדעתי מוגזם, זה לא שזה לא חינוכי
אולי היא מכירה את הסיפור שמאחורי הסדרה
אבל כילד קטן אתה לא מתייחס לזה חחח
או שאולי היא מתייחסת לזה שפיניאס ופרב בונים דברים מאחורי הגב של אמא שלהם וזה
יש הרבה סיבות שזה יכול להיות בגללם
אבל בתור ילד קטן אתה לא ממש מתייחס ל"מסר סודי" שיש בסדרות
זאת רק סדרה בסופו של דבר והיא ממש נחמדה
שואל השאלה:
היא אומרת שהם לא מדברים יפה...איזו שטות וכשאני אומרת לה שהיא מגזימה היא אומרת לי לא להתערב בחינוך של אח שלי.. אבל אני חוששת שזה משפיע עליו בעתיד כי תכלס זה לא רק פיניאס ופרב זה כמעט כל סדרה אחרת מותאמת לילדים