8 תשובות
תרוצי לכיתה ....
תנשמי הכל טוב
שואל השאלה:
חחח אם אני ארוץ לכיתה אני אגיע עוד שנה
אנונימית
זה לא נורא גם אני מאחרת חח
זה בול כמו שקרה לי אתמול
זה לא סוף העולם. זה בסדר
לא נורא תחכי להבא