התחברות הרשמה

יש לי התלבטות בבקשה כנסו

אז נתנו לי שיעורי בית, עכשיו אין לי שמץ מה התשובות אבל מצאתי אותן בטיקטק, הבעיה שהמורה יעלה עליי, אני פשוט יודעת את זה. ועוד כמה ימים יש לנו בוחן על הנושא ואני לא אעשה אותו כי אני לא יודעת כלום. ההתלבטות היא האם לשלוח את השיעורי בית כדי לקבל ציון או לא לשלוח כי זה סתם יהיה מביך. מה עדיף, 100 או 0?
10 בינואר 2021, 23:18
עצותדחוףשאלההתלבטות    
תשובה אחת
תשלחי
T
TheUnicat
באותו הנושא:
אני ממש בהתלבטות בבקשה כנסו
אני בהתלבטות קשה, בבקשה כנסו
תקשיבו אני בהתלבטות רצינית כנסו בבקשה זה דקה קריאה
יש לי התלבטות קשה כנסו
החלקת משי התלבטות כנסו
תקשיבו אני בהתלבטות ממש - כנסו לשאלה
אני בהתלבטות ואין לי עם מי להתייעץ אז כנסו
כנסו שנייה, יש לי התלבטות
*התלבטות* כנסו פליז זה חשובב מאוד עניין של חיים ומוות
התלבטות ! כנסו פליזיי
התלבטות קשה כנסו בבקשה.