אז נתנו לי שיעורי בית, עכשיו אין לי שמץ מה התשובות אבל מצאתי אותן בטיקטק, הבעיה שהמורה יעלה עליי, אני פשוט יודעת את זה. ועוד כמה ימים יש לנו בוחן על הנושא ואני לא אעשה אותו כי אני לא יודעת כלום. ההתלבטות היא האם לשלוח את השיעורי בית כדי לקבל ציון או לא לשלוח כי זה סתם יהיה מביך. מה עדיף, 100 או 0?