התחברות
הרשמה
אפשר לדבר עם מישהו לגבי סיטואציה שקרתה לי?
26 בדצמבר 2021, 00:59
פאדיחות
מבוכה
5 תשובות
כן
ס
סתם ילדה חסרת טאקט
ברור
E
ElisT
באהבה דארלינג
ל
לוֹקִי
ברור , כמובן! בחיי שזה יותר עוזר לשתף אנשים ולשחרר את מה שאת מרגישה :)
K
Karni
כן
ש
שישי דוקר שבת שומר 1
באותו הנושא:
אפשר להתייעץ עם מישהו לגבי סיטואציה מסוימת בפרטי?
היי אפשר לדבר עם מישהו לגבי כמה מחשבות?
אפשר להתייעץ עם מישהו לגבי סיטואציה מסוימת?
אני יכולה להתייעץ עם מישהו בפרטי לגבי סיטואציה מסוימת?
היי אפשר להתייעץ עם מישהו בפרטי? לגבי סיטואציה מסוימת?
יש כאן מישהו שמבין אולי טיפה בחרדה חברתית וכאלה ויוכל לעזור לי לגבי סיטואציה בפרטי?
עם מי אפשר לדבר לגבי הורדת נקודות אמינות/מחיקת שאלות ?
לקוחה שיקרה לגבי סיטואציה ואני מפחדת שיפטרו אותי
אשמח שתרשמו לי את דעתכם הכנה לגבי הסיטואציה
בנות כנסוו אני צריכה התייעצות לגבי הקראש אפשר לדבר בפרטי עם מישהי?
אפשר לדבר עם מישהו התייעצות לגבי אלימות במשפחה?