4 תשובות
כי הם קוראים הרבה/כי זה עדין וחלש
כי הם קוראים כל הזמן ואנחנו קוראים רק בטלפון וזה כיאילו צריך משקפיים לפעמים וזה
כי הם קוראים הרבה... (ותלוי גם באיזה סוג משקפיים.. הם לוקחים גם סיגנון חנון כזה
שואל השאלה:
לי יש משקפיים ואני ההפך הגמור מחנונית ואני תמיד עושה רושם ראשוני שגוי בגלל הסטיגמה הדבילית הזאת