24 תשובות
שזה הדדי
אכן זה מזעזע מה שקורה פה, אבל זה לא בכל בית ספר
אה ויש בתי ספר שאומרים "המורה" בישראל, ותתפלא יש ילדים שסתם קוראים בצחוק למורה לא בשם שלה(יעני "המורה") והיא כועסת ואומרת שיש לה שם.
אה ויש בתי ספר שאומרים "המורה" בישראל, ותתפלא יש ילדים שסתם קוראים בצחוק למורה לא בשם שלה(יעני "המורה") והיא כועסת ואומרת שיש לה שם.
אצלי אומרים 'המורה'
זה נכון וזה לא יפה ולא מכבדים אותם מספיק
רק בישראל? חחח בטח.
ואין לי ממש מה להגיד על זה, אף פעם לא חשבתי על זה. בכללי, היחס כלפי מורים בארץ הוא נהדר, רק מורים ביסודי - תיכון מקבלים יחס לא ראוי.
ואין לי ממש מה להגיד על זה, אף פעם לא חשבתי על זה. בכללי, היחס כלפי מורים בארץ הוא נהדר, רק מורים ביסודי - תיכון מקבלים יחס לא ראוי.
מזעזע
המורים ככ מתאמצים באמת ובסופו של דבר הם מקבלים ילדה שלא מקשיבים ומפוצצים שיעורים עכשיו אני לא אומרת שצריך לשבת בשקט כמו רובוטים כול השיעור אבל זה לא בסדר לדעתי שמורה בא ומלמד מכול הלב שלו ומשקיע ומבזבז את הזמן שלו על להשתיק ילדים ובסוף גם מקבל איזה 10 שקלים לשעה
המורים ככ מתאמצים באמת ובסופו של דבר הם מקבלים ילדה שלא מקשיבים ומפוצצים שיעורים עכשיו אני לא אומרת שצריך לשבת בשקט כמו רובוטים כול השיעור אבל זה לא בסדר לדעתי שמורה בא ומלמד מכול הלב שלו ומשקיע ומבזבז את הזמן שלו על להשתיק ילדים ובסוף גם מקבל איזה 10 שקלים לשעה
אממ אפשר להסתכל על זה ככה ואפשר גם להסתכל על זה שמורה פעם אחת משכה לי את החולצה למטה כי היא קצת חשפה בטן
או מורה צעקה וקיללה אותי שאני פוסטמה
זה לשני הצדדים החוסר כבוד
או מורה צעקה וקיללה אותי שאני פוסטמה
זה לשני הצדדים החוסר כבוד
שואל השאלה:
בארה"ב ובאנגליה ובכל מדינה דוברת אנגלית ובאירופה קוראים למורה בmr/ms ושם משפחה
בארה"ב ובאנגליה ובכל מדינה דוברת אנגלית ובאירופה קוראים למורה בmr/ms ושם משפחה
אנונימי
שונאת את הילדים שמשחקים אותה ומתחצפים למורים.
חחח ארה"ב זה כללי רצח. בברזיל למשל (והיא חלק מאמריקה) לא זורקים חצי ז*ן על מורים.
אנחנו לא קראנו למורים בשם הפרטי שלהם אף פעם ולא התחצפנו אליהם גם (בית ספר דתי) מסכימה שצריכים ללמד זאת בבית ספר צריך לכבד מורים ובכללי כל אדם שיכול להיות הורה שלך.
הדדי,יש מורים שלא מכבדים תלמידים ותלמידים לא מכבדים מורים.
ואני לא חושבת שזה לא מכבד לקרוא למורה בשמו הפרטי,זה כמו שהמורה קורה לי בשמי הפרטי.
ואני לא חושבת שזה לא מכבד לקרוא למורה בשמו הפרטי,זה כמו שהמורה קורה לי בשמי הפרטי.
אבל מה לא ברור לכם בזה שכאן, בישראל!! זה לא מכבד לקרוא למורה "אדוני", זה זלזול, יקחו את זה כציני וכניסיון להצחיק!
אני לא חושבת שאני צריכה לכבד מורים שלא מכבדים אותי(:
מכבדת מי שמגיע לו כבוד.
לא חושבת שלבן אדם שלמד הוראה מגיע כבוד רק כי הוא למד הוראה.
מורה שבאמת בחר במקצוע הזה מאהבה ומרצון ללמד והוא בן אדם טוב בכיף יקבל ממני כבוד.
אם מורה צועקת, אומרת שלא אכפת לה מאיתנו, אומרת לי שלא אכפת לה שאני לא מרגישה טוב ועדיין אסור לי לצאת לשתות מים וכו, אז אני אשים עלייה אלף ז*ן כי ככה מגיע לה(:
את תכבדי מורה כזה?
יש לנו עוד מלא מורים כאלה, מלא שאומרים שאנחנו סתם מתעצלים ללמוד ואחת שאומרת שלא יזיק לנו בוחן כל שבוע על 70 מילים באנגלית וצוחקת על זה שאנחנו מתלוננים וקשה לנו.
באמת תני לי סיבה אחת לכבד מורים כאלה.
אני לא חושבת שאני צריכה לכבד מורים שלא מכבדים אותי(:
מכבדת מי שמגיע לו כבוד.
לא חושבת שלבן אדם שלמד הוראה מגיע כבוד רק כי הוא למד הוראה.
מורה שבאמת בחר במקצוע הזה מאהבה ומרצון ללמד והוא בן אדם טוב בכיף יקבל ממני כבוד.
אם מורה צועקת, אומרת שלא אכפת לה מאיתנו, אומרת לי שלא אכפת לה שאני לא מרגישה טוב ועדיין אסור לי לצאת לשתות מים וכו, אז אני אשים עלייה אלף ז*ן כי ככה מגיע לה(:
את תכבדי מורה כזה?
יש לנו עוד מלא מורים כאלה, מלא שאומרים שאנחנו סתם מתעצלים ללמוד ואחת שאומרת שלא יזיק לנו בוחן כל שבוע על 70 מילים באנגלית וצוחקת על זה שאנחנו מתלוננים וקשה לנו.
באמת תני לי סיבה אחת לכבד מורים כאלה.
תלוי מאוד.
בקשר לשם- זה בסהכ שם, לא צריך עכשיו לבכות בגלל זה.
היחס של המורים גורף את היחס של התלמידים, אם המורה יתנהג כמו חרא אל הכיתה שלו כך גם הכיתה תתנהג למורה.
בקשר לשם- זה בסהכ שם, לא צריך עכשיו לבכות בגלל זה.
היחס של המורים גורף את היחס של התלמידים, אם המורה יתנהג כמו חרא אל הכיתה שלו כך גם הכיתה תתנהג למורה.
^זה באמת לא בסדר
לא מצדיקה בכלל מורה כזאת וכן צודק יש מורים שהם לא צריכים להיות מורים..
אבל רוב המורים/ות הכללי בארץ לא ככה..
לא מצדיקה בכלל מורה כזאת וכן צודק יש מורים שהם לא צריכים להיות מורים..
אבל רוב המורים/ות הכללי בארץ לא ככה..
אנונימית
טוב זה נכון אני מעדיפה לכבד מורים אבל למשל ברוסיה קוראים למורים בשמות משפחה בשם המלא ובשם האבא שלהם אבל בישראל כמעט ואין דבר כזה
טוב בסדר זה כבר הגזמה..
המינימום שלנו זה לקרוא "המורה" ולהיות בשקט..
אבל תאמת גםמזה מאוד מאוד קשור למדינה..
המורים מקבלים שכר מאוד מאוד נמוך ואני בספק אם יהיו מספיק מורים בעתיד:(
המינימום שלנו זה לקרוא "המורה" ולהיות בשקט..
אבל תאמת גםמזה מאוד מאוד קשור למדינה..
המורים מקבלים שכר מאוד מאוד נמוך ואני בספק אם יהיו מספיק מורים בעתיד:(
אנונימית
):
נכון יש חוסר כבוד אך גם המורים לא מכבדים תלמידים למשל בכיתה וו המורה שלי בחשבון צעקה על הכיתה שלנו שנלך להזדיין
אני לא יודעת איך זה בבתי ספר אחרים..
אבל בבתי ספר שלי ושל חברות שלי גווקא מאוד מעריכים ומכבדים את המורים. אם רוצים לקרוא למורה, אומרים "המורה", חוגגים למורים אצלנו יומולדת ומביאים מתנות. אבל חייבת להגיד גם שזה הדדי! ישלי מורות מהממות, באמת זכיתי(: שיא המתחשבות, וגם ומכבדות אותנו.
אני חושבת שבסופו של דבר היחס למורים תלוי בנו התלמידים.. אם נכבד את המורים, הם יהיו פתוחים וכנים איתנו.. כי למורה אין שום לגיטימציה לעשות לנו רע וקשה.. יש להם עבודה-וזה ללמד. ואם אנחנו נעשה להם בעיות-טס יחס גורר יחס ואין לנו למה להתפלאות למה הם מתנהגים אלינו גם בזלזול...
ואני חושבת שצריכים לנסות ולהשתדל כן להעריך אותם. הם עובדים קשה. באמת מאוד קשה ומרוויחים קצת!! מדברת מניסיון כי אמאשלי מורה והיא סובלת. עזבו את היחס שח התלמידים, יש הורים שמתנהגים ככ בזלזול למורים! שזה מזעזע! ועזבו הורים-הממשלה!!
אז ישלנו החברה הישראלית עבודה לעשות.. כמו בכל דבר.. אבל סבבה..
מקווה שיהיו מספיק מורים בעתיד*_*
אבל בבתי ספר שלי ושל חברות שלי גווקא מאוד מעריכים ומכבדים את המורים. אם רוצים לקרוא למורה, אומרים "המורה", חוגגים למורים אצלנו יומולדת ומביאים מתנות. אבל חייבת להגיד גם שזה הדדי! ישלי מורות מהממות, באמת זכיתי(: שיא המתחשבות, וגם ומכבדות אותנו.
אני חושבת שבסופו של דבר היחס למורים תלוי בנו התלמידים.. אם נכבד את המורים, הם יהיו פתוחים וכנים איתנו.. כי למורה אין שום לגיטימציה לעשות לנו רע וקשה.. יש להם עבודה-וזה ללמד. ואם אנחנו נעשה להם בעיות-טס יחס גורר יחס ואין לנו למה להתפלאות למה הם מתנהגים אלינו גם בזלזול...
ואני חושבת שצריכים לנסות ולהשתדל כן להעריך אותם. הם עובדים קשה. באמת מאוד קשה ומרוויחים קצת!! מדברת מניסיון כי אמאשלי מורה והיא סובלת. עזבו את היחס שח התלמידים, יש הורים שמתנהגים ככ בזלזול למורים! שזה מזעזע! ועזבו הורים-הממשלה!!
אז ישלנו החברה הישראלית עבודה לעשות.. כמו בכל דבר.. אבל סבבה..
מקווה שיהיו מספיק מורים בעתיד*_*
אנונימית
איך שהם מתנהגים זה הרבה יותר מחריד.
אנונימית
אצלי רוב המורים לא טובים, את לא יכולה לקבוע איך רוב המורים בארץ מתנהגים כי זה מאוד תלוי.
אנחנו כיתת רפואה, רוב התלמידים מאוד שקטים כך שלא היו בעיות משמעת עד שהמורים התחילו להתנהג בצורה לא מכבדת והתחלנו להתנהג אליהם באותה הצורה.
למשל, המורה להיסטוריה נכנסה לכיתה ביום הראשון ואמרה: "לפני שאני מתחילה בשיעור, אתם צריכים להבין כמה דברים- לא אכפת לי, פשוט לא אכפת לי מתירוצים, תלכו לשירותים ותמלאו את הבקבוק לפני השיעור, אין טיילת אצלי בשיעורים."
אגב, היא הוציאה 2 ילדים להפרעה אפילו שלא מוציאים אצלו להפרעות אף פעם.
יש לנו שעתיים רצופות איתה בלי הפסקה, המינימום זה שהיא תתחשב בזה שאנחנו לא מחליטים מתי אנחנו צריכים ללכת לשירותים, חוץ מיזה, השירותים ליטרלי 2 מטר מהכיתה שלנו!
כשלא הרגשתי טוב וביקשתי לצאת למלא מים היא אמרה לי "לא אכפת לי, היית צריכה ללכת בהפסקה" הסברתי לה שהרגע שתיתי את כל המים ושלא היה לי זמן בהפסקה כי התייבשו לי העדשות ראייה והייתי צריכה לסדר אותן. היא אמרה: "לא אכפת לי פשוט לא אכפת לי, את יכולה לצאת ולהרשם על הפרעה, את מפריעה לי לשיעור"
אצלי רוב המורים לא טובים, את לא יכולה לקבוע איך רוב המורים בארץ מתנהגים כי זה מאוד תלוי.
אנחנו כיתת רפואה, רוב התלמידים מאוד שקטים כך שלא היו בעיות משמעת עד שהמורים התחילו להתנהג בצורה לא מכבדת והתחלנו להתנהג אליהם באותה הצורה.
למשל, המורה להיסטוריה נכנסה לכיתה ביום הראשון ואמרה: "לפני שאני מתחילה בשיעור, אתם צריכים להבין כמה דברים- לא אכפת לי, פשוט לא אכפת לי מתירוצים, תלכו לשירותים ותמלאו את הבקבוק לפני השיעור, אין טיילת אצלי בשיעורים."
אגב, היא הוציאה 2 ילדים להפרעה אפילו שלא מוציאים אצלו להפרעות אף פעם.
יש לנו שעתיים רצופות איתה בלי הפסקה, המינימום זה שהיא תתחשב בזה שאנחנו לא מחליטים מתי אנחנו צריכים ללכת לשירותים, חוץ מיזה, השירותים ליטרלי 2 מטר מהכיתה שלנו!
כשלא הרגשתי טוב וביקשתי לצאת למלא מים היא אמרה לי "לא אכפת לי, היית צריכה ללכת בהפסקה" הסברתי לה שהרגע שתיתי את כל המים ושלא היה לי זמן בהפסקה כי התייבשו לי העדשות ראייה והייתי צריכה לסדר אותן. היא אמרה: "לא אכפת לי פשוט לא אכפת לי, את יכולה לצאת ולהרשם על הפרעה, את מפריעה לי לשיעור"
לול יש לנו מורה שנתנה הפרעה לילד בגלל שהוא התקוון לדבר הוא לא דיבר אלה התקוון חחח
מה -^
באותו הנושא: