21 תשובות
לא יודעים ללמד
דעתי היא שכולם חבורה של אגואיסטים שאכפת להם רק מהכסף שלהם
שהייתי בבית ספר שמו עליי פס כל המורים האלה
ורק להוריד אותך למטה הם יודעים
הם עובדים חמישה ימים בשבוע.
אל תשכחי שהעבודה שלהם לא נגמרת בבית הספר, יש להם עבודות ומבחנים לבדוק, מערכי שיעור להכין.
העבודה שלהם קשה ויש ילדים שהם חרא ורק מקשים עליהם.
FML
תלוי אילו
אני מתה על המחנכת שלי, בזכותה גם אפשר לומר במקצוע שבחיים לא עיניין אותי קיבלתי 100 בתעודה, אבל יש מורית ממש מעצבנות, אבל אני אוהבת את האלו שבבית ספר שלי, אולי יש כאלו שלא מלמדות מעניין , אבל בשבית זה יש את האופן של החרישה בתכלס
שואל השאלה:
ותאמינו לי גם רוב המורים שאני פגשתי ממש לא מסורים לעבודתם באים להעביר את הזמן ולא אכפת להם מהתלמידים
אני יכולה לספור על יד אחת את כל המורים *האמיתיים* שלימדו אותי או סתם לחיים
אנונימית
ממש לא כולם חבורה של אגואיסטים לי יש מורים מדהימים (וגם קקות)
אני חושבת שהם בצדק שובתים להיות מורה זאת עבודה ממש קשה
הם עובדים כל השבוע והעבודה שלהם זה לא רק בבית ספר זה גם בבית והתלמידים גם לא מתנהגים הכי טוב שיש ובכללי זה תלוי במורה יש אצלי מורים רעים ויש מורות כמו המחנכת שלי לשעבר באמת אין מורות כאלו
שואל השאלה:
אז מה אבל מה רע להם? על מה השביתה? אוי אוי אוי כאלו מסכנים
אנונימית
לא כולם מורים חרא, יש מלא מורים טובים שבאמת אכפת להם שתצליח ולא רק מהציון
שואל השאלה:
ברור כמובן שיש מורים נפלאים המחנכת שלי הייתה כמו אמא בשבילי.
אבל *רובם* של המורים בכלל לא משהו ורק מחפשים סיבות לשבות
אנונימית
רוב המורים שאני פגשתי היו מעולים ותכלס מגיע להם הם עובדים קשה , להתמודד עם הורים ותלמידים פה בארץ זה קשה ומעבר לזה יש להם הרבה עבודה אחרת.
UoU
שואל השאלה:
אבל על מה השביתה? מה הם עוד רוצים?
אנונימית
זה תלוי בבית ספר, אבל אכן יש להם יותר חופשות משאר המקצועות ואם זו הסיבה שהם רוצים לשבות אז זה לא מוצדק
מורים פח
את רוצה להתאבד בגלל הבית ספר
חוצפנים המורים עובדים קשה.
ומקבלים שליש מהמשכורת בארצות הברית
הכי קל להסתכל עליהם ככה את לא יודעת איזה קשה זה אני שעה בביביסיטר מתחרפנת אז זה
שואל השאלה:
בואו... הגזמתן
מורים לא צריכים לטפל בבעוות משמעת עד כדי כך אולי ביסודי וגם אז יש מליון אמצאי טיפול כמוהוצאה מהכיתה שליחה למנהלת אלפי סוגי עונשים נו באמת
אנונימית
באמת שיש ויש
יש מורים ממורמרים שמוציאים על תלמידים ויש מורים שנהפכים לממורמרים בגלל תלמידים לא קשובים שכל מה שהם עושים זה לעצבן אותם ולהפריע
חצי מהשנים שלי בבית ספר עברתי בארצות הברית
אני חושבת שההבדל הכי משמעותי הוא ששם להיות מורה זה תואר כבוד, צריך ציונים מאד גבוהים בשביל זה ולומדים את המקצוע הזה באותה הרמה שלומדים להיות כל מקצוע מכובד אחר ֿ(רופא, עורך דין, היטק) , אז הם גם מרוויחים סכום מאד מכובד
בארץ להיות מורה זה הברירת מחדל, אלו שלא הייתה להם אפשרות אחרת, אני אתן דוגמה אישית מסבתא שלי, היא עלתה לארץ מאירופה ולא ידעה אנגלית, היא חיפשה עבודה ומצאה עבודה בתור מורה לאנגלית, היא לימדה במשך 10 שנים עם לדעת אנגלית ברמה נמוכה משל התלמידים שלה (ואני מדברת על תיכון), אחרי זה היא כבר למדה
בארץ המורים גם ככה מרוויחים גרושים אז לא אכפת להם