5 תשובות
אצל כל אחד זה שונה... אין ממש באמת גיל ספציפי
זה לא מאיזה גיל
יש בני 20 שעדיין מתביישים להגיד את זה ויש בני 14 שאומרים מה שבא להם בלי להתבייש בכלל
הכל עניין של ביטחון
שואל השאלה:
פשוט אצלי בשכבה יש בנים כל כך אינפנטילים בקטע מפחיד והם ביישנים שזה ניהיה כבר קצת מוזר.. כי בגיל הזה(16) עדיין הם להם בגרות ברמה מספיקה בשביל להודות במה שהם מרגישים
אנונימית
וואו תלוי בבן אדם
יש אחד שיעשה את זה בגיל 13 , 15
ויש אחד שגם בגיל 20 לא