התחברות
הרשמה
באיזה גיל / כיתה בנים מתחילים לתפוס גובה???
זה ממש דחוף תענו בבמוצע לפחות אני חייבת לדעתת
10 ביולי 2018, 01:01
מאיזה גיל
גביהה
התבגרות
גדילה
גובה
4 תשובות
ז-ט
W
We all bleed the same color
ט או י
p
proudbelieber
מכיתה ט' בערך
^
^Pretty Girl^
ז-ח
ב
בוב הצב
באותו הנושא:
למה בנים אוהבים שיש במה לתפוס בבנות?
הכוונה אצל בנים של "צריך שיהיה במה לתפוס"
אתם גם תגיעו מוקדם לבית ספר בשביל לתפוס מקום טוב בכיתה?
בנים- מה אתם מעדיפים יותר? מישהי רזה שאין כול כך מה לתפוס או מישהי טיפה מלאה שיש מה לתפוס?
באיזה גיל לדעתכם מתחילים עם כל הקטע הזה של בנים ובנות והחבר הראשון וזה..?
מזה גיחה? ומאיזה כיתה מתחילים את זה?
באיזה מקומות בנים מתחילים עם בנות בדרך כלל?
באיזה כיתה מתחילים בגרויות?
באיזו כיתה מתחילים להשתמש במחשבון בערך?
באיזה כיתה בנים מתחילים לגבוה בממוצע?
באיזה כיתה מתחילים ללמוד אנגלית בבית ספר שלכם?