התחברות הרשמה

איך הברכה הזאת? מה אתם אומרים

לאמא המדהימה
מזל טוב!!
אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם,
שתהיי מאושרת שתצליחי בכל מה שאת רוצה,
שיהיה לך רק נחת מאיתנו ושיהיה לך רק בריאות,
שתגשימי את החלומות שלך!! אפשר לעשות את זה בכל גיל ואני מאמינה שאם תרצי את תצליחי.

אני כל כך מעריכה ושמחה שיש לי אמא כמוך תמיד את שמה לב לפרטים הקטנים, מעודדת אותנו ודואגת לנו, פשוט מיוחדת במינך!
אז תודה לך על הכל! ושיהיה לך עוד הרבה הרבה שנים שמחות ומאושרות עד 120
אוהבת מעומקי ליבי ***
24 בדצמבר 2021, 12:53
ברכותיום הולדתברכהכתיבהחוות דעת    
5 תשובות
מאוד יפה
אנונימי
מושלם, איזו חמודהה
.
.אא
שואל השאלה:
כן? זה לא קצר מידי?
אנונימית
100מם את מקסימה
ע
עידנדוני
וואו אל תשני כלום
כ
כינוי תקין
באותו הנושא:
איך הברכה הזאת לבן דוד שלי?
מה אתם אומרים על הברכה הזאת ליום נישןאין של ההורים שלי?
איך הברכה הזאת?
מה אתם אומרים על הברכה הזאת? (זאת ברכה למילי בובי בראון לאינסטגרם)
הברכה הזאת טובה לחבר שלי ליום הולדת? XD
בברכת יום הולדת שאני כותבת לאמא שלי בפייסבוק, לכתוב את הברכה עם התמונה הזאת או זאת?
מה אתם אומרים על הברכה הזאת לחברה הכי טובה שלי? (מקורי שלי)
איך הברכה הזאת לאח שלי?
זה יפה הברכה הזאת לסטורי לחברה הכי טובה שלי?
תענו דחוף.. מה אתם אומרים על הברכה הזאת למורה תיאטרון? (בתגובות כי זה ארוך)
איך הברכה הזאת? דחוףף!