7 תשובות
למה את תוקפת אותה^^?
שואל השאלה:
^אנונימית
אוקיי דבר ראשון זה יום ההולדת שלה ונראה לך שיש לה זמן יש לה יותר מ44 מיליון מעריצים אני אוהבת אותה ובאלי להשקיע זמן בשבילה ולהכין לה עוגה אם יש לך בעיה מוזמנת לא לקרוא את השאלה
אנונימית
כן זה כי זה נשמע שטותי שאת משקיעה בשביל מישהי שמבחינתה את לא קיימת ולא מכירה אותך .
מעדיפה להשקיע במשפחה שלי ולא במישהי מפורסמת שמשווים אותה לאלה או משהו .
ילדה קטנה
אנונימית
היא לא מסתכלת על מעריצים בכלל
רק על משפחה וחברים זהו.
את הזוייה ברמות
אנונימית
מה הקטע שאת רושמת לה את הברכה הזאת ?!
מבחינתה את לא קיימת ולא נראלי שהיא בכלל תקרא את הברכות ..
אנונימית
יפה
k7