3 תשובות
כי את הכי יפה כשנוח לך כפרה
Vas
כי בבוקר יום א'
הזברה קמה
פשטה את הפיג'מה
לבשה מן הסתם
מכנסיים וחולצה
אך מיד היא הרגישה
שאין היא מרוצה
מיהרה ולבשה פיג'מה :)
כי זה נעים וחמים בחורף