37 תשובות
כי אין תקציב לבגדים רגילים
שואל השאלה:
הגיוני.
קמצנים, סליחה שאני לא יכול להביא פרח אני גם קמצן
הגיוני.
קמצנים, סליחה שאני לא יכול להביא פרח אני גם קמצן
קר לה והיא מרגישה חמודה בפיגמה
כי היא סוקה
שואל השאלה:
^^ היא ערסית אבל
^^ היא ערסית אבל
אם היא ערסית שתלבש פיגמה של נייק חחח ממתי זה פוסל?
שואל השאלה:
היא לא אוהבת חמוד. היא הם גאנגסטית
היא לא אוהבת חמוד. היא הם גאנגסטית
כי בבוקר יום א הזברה קמה, פשטה את הפיג'מה לבשה מן הסתם מכנסים וחולצה, אך מיד היא הרגישה שאיננה מרוצה, מיהרה ולבשה- פיג'מה
שואל השאלה:
בבוקר יום ב (לא זוכר את הממשך, תמשיכו)
בבוקר יום ב (לא זוכר את הממשך, תמשיכו)
בגדי ההתעמלות
שואל השאלה:
אני גאה בך, תמשיך אהובי
אני גאה בך, תמשיך אהובי
כי בא לה מה זאת אומרת? אסור? מדינה חופשית שתעשה כרצונה ואל תשפוט אותה מה זה, זה ממש חוצפה לשפוט ככה
אנונימית
שואל השאלה:
^ אולי לא ציינתי את זה אבל אני חושב שזו גם גזענות! שחור ולבן אבל אין למשל כתום, מסכימים?
^ אולי לא ציינתי את זה אבל אני חושב שזו גם גזענות! שחור ולבן אבל אין למשל כתום, מסכימים?
נכון אני ממש מסכימה עם זה וזה לא יפה ככה להתגזען על הזברה היא לא עשתה כלום היא סהכ חיה מסכנה :,(
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני יודע אבל עדיין למה היא משתמשת תמיד באותה פיג'מה זה לא מגעיל? זה צריך לעבור כביסה
כן אני יודע אבל עדיין למה היא משתמשת תמיד באותה פיג'מה זה לא מגעיל? זה צריך לעבור כביסה
כן אבל היא לא יכולה להסתובב בלי הפיגמה שלה זה לא מכבד. כנראה שאין לה תקציב לקנות חדשה או לכבס אותה
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה היא לא פונה אלי אני אכבס לה איזה טיפשה היא גם אגואיסטית
אז למה היא לא פונה אלי אני אכבס לה איזה טיפשה היא גם אגואיסטית
אתה מעליב זברות סדרתי וזה לא יפה :,(
וחוץ מזה למה שהיא תפנה אליך קודם? שוביניזם! תפנה אליה אתה! תעזור לה!
וחוץ מזה למה שהיא תפנה אליך קודם? שוביניזם! תפנה אליה אתה! תעזור לה!
אנונימית
שואל השאלה:
לא רוצה לעזור לפרות עם פסים זו העתקה
לא רוצה לעזור לפרות עם פסים זו העתקה
אתה רואה אתה מעליב זברות סדרתי וזה לא יפה ואני דורשת שתתנצל בפניהן!
אנונימית
שואל השאלה:
לא. אני מתנצל רק כלפי פרות כי יש להן זכויות יוצרים ולזברה אין, זה לא חוקי והפרנסה של הזברות נלקחת על פרות
לא. אני מתנצל רק כלפי פרות כי יש להן זכויות יוצרים ולזברה אין, זה לא חוקי והפרנסה של הזברות נלקחת על פרות
אז מה? זה לא יפה סליחה! והחמור מעתיק מהסוס אז מה? לחמור לא תתייחס ככה כי הוא בן אה! שוביניסט! הזברה היא חיה בפני עצמה והיא מקבלת פה העלבות ממך מאוד קשות והן לא מכבדות בעליל :(
אנונימית
שואל השאלה:
הזברה לא מכבדת את עצמה ואת עמה! אני גאה להכריז... הזברה היא החייה המעצבנת בעולם!
הזברה לא מכבדת את עצמה ואת עמה! אני גאה להכריז... הזברה היא החייה המעצבנת בעולם!
סליחה על סמך מה אתה אומר שהיא לא מכבדת את עצמה? היא לפחות לובשת פיגמה לעומת שאר החיות! והיא לא מעצבנת בכלל :((
אנונימית
שואל השאלה:
היא מאוד מעצבנת! יש לה גוף דמוי חמור / סוס עם צבעים של פרה. היא לא מכבסת והיא לא פונה לעזרה, ולא התחסנה בעבור הקורונה!
אם זה לא משפיע על הדעה שלך אני לא יודע מה כן.
היא מאוד מעצבנת! יש לה גוף דמוי חמור / סוס עם צבעים של פרה. היא לא מכבסת והיא לא פונה לעזרה, ולא התחסנה בעבור הקורונה!
אם זה לא משפיע על הדעה שלך אני לא יודע מה כן.
אתה מעליב את הזברה מאוד ואני לא מוכנה לסבול העלבות כאלו זה לא יפה :( ואולי היא מדוכאת? אולי בגלל זה היא עם פיגמה ולא פונה לאף אחד? למה לרדת עליה אולי תעזור לה. אולי במקום לרדת עליה לא תרד עליה ותעזור לה :(((
אנונימית
שואל השאלה:
איך היא נכנסה לדיכאון ככה? איך אני יכול לעזור לה? את צודקת. לפני שאני שופט אני צריך לוודא את השפיטה.
אם היא בדיכאון ומנסה להיות כמו האחרים, המקובלים אני יכול להבין אותה..(;
אני רק צריך לוודא את זה.
אבל זה לא משנה את העובדה שהן מעתיקניוטת
איך היא נכנסה לדיכאון ככה? איך אני יכול לעזור לה? את צודקת. לפני שאני שופט אני צריך לוודא את השפיטה.
אם היא בדיכאון ומנסה להיות כמו האחרים, המקובלים אני יכול להבין אותה..(;
אני רק צריך לוודא את זה.
אבל זה לא משנה את העובדה שהן מעתיקניוטת
שמע, כדי לדעת אם היא נכנסה לדיכאון באמת ולא מנסה להיות כמו האחרים המקובלים צריך לשאול ולברר איתה לכן אמרתי שתפנה אליה ותשאל אותה לפני שאתה ככה מעליב אותה וגורם לה לבכות ולכן כדי לוודא תשאל איתה ותברר איתה למה היא בדיכאון.
והיא לא מעתיקנית!
והיא לא מעתיקנית!
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה אבל אל תצפי שהיא תשרוד אחרי ביקור אחד כי העם שלה מאוד טעים
סבבה אבל אל תצפי שהיא תשרוד אחרי ביקור אחד כי העם שלה מאוד טעים
לא לא סליחה ואם היא עברה פרידה מאוד קשה? אתה לא יכול לבוא אליה ולדבר איתה ולא להשאיר אותה בחיים אולי היא בדיוק נפרדה מבן זוגה ולא מעוניינת ללבוש בגדים אחרים כי היא עצובה.
אל תשפוט לפני שראית את החיה!
אל תשפוט לפני שראית את החיה!
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה?? את רצינית? למי אכפת מפרידה קטנה אני בעצמי עברתי יותר, עברתי חרם, ירדו עלי וצילמו אותי ללא פיג'מה בפומבי. הזברה צריכה לרחם עלי ולא אני עליה. בושהת
סליחה?? את רצינית? למי אכפת מפרידה קטנה אני בעצמי עברתי יותר, עברתי חרם, ירדו עלי וצילמו אותי ללא פיג'מה בפומבי. הזברה צריכה לרחם עלי ולא אני עליה. בושהת
היי היי היי מהיכן אנחנו אמורים לדעת את זה בעיקר היא אם לא דיברת איתה! ואני מתנצלת בשבילך שעברת את כל הדברים האלו זה מרושע :(
ותסביר לזברה את זה! היא לא אמורה לנחש סליחה!
ותסביר לזברה את זה! היא לא אמורה לנחש סליחה!
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם אציין שלא החזירו לי את הפיג'מה אף פעם
אני גם אציין שלא החזירו לי את הפיג'מה אף פעם
אוי.. מצטערת בשבילך שזה קרה לך..
אנונימית
שואל השאלה:
כן הם היו נוראים הרופא באמת הגזים זה היה כולה בדיקת סרטן אבל הוא לא היה צריך לצלם את הגוף התחתון
כן הם היו נוראים הרופא באמת הגזים זה היה כולה בדיקת סרטן אבל הוא לא היה צריך לצלם את הגוף התחתון
אני חשבתי שילדים בריונים עשו לך את זה לול
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם אמרו שהם רופאים
אבל הם אמרו שהם רופאים
באותו הנושא: