7 תשובות
כי אנחנו יהודים לא נוצרים
כי הספירה הלועזית התחילה במשהו שאנחנו לא מאמינים בו
כי אנחנו יהודים.
כל דת עושים ככה
היהודים משתמשים בתאריך עברי
הנוצרים בתאריך גריגוריאני
המוסלמים בתאריך מוסלמי
וכן הלאה
כל דת עושים ככה
היהודים משתמשים בתאריך עברי
הנוצרים בתאריך גריגוריאני
המוסלמים בתאריך מוסלמי
וכן הלאה
אנונימי
כי אנחנו חיים בעתיד. כל העולם חי בשנת 2021 בעוד אנחנו חיים כבר בשנת 5782. זה היתרון בלהיות יהודי.
כי ככה אפשר לחגוג פעמיים?
לשמור על המנהגים היהודים
אנונימית
במשך אלפי שנים יהודים השתמשו בו
באותו הנושא: