19 תשובות
בשר זה טעים רצח
אנונימית
"צודק"
שואל השאלה:
לא אני צריכה טיעון
לא אני צריכה טיעון
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי חברה טבעונית שלא מקבלת את זה שכני אוכלת בשר וכל הזמן מטיפה לאנשים שאוכלים בשר ובאלי להעמיד אותה במקום
יש לי חברה טבעונית שלא מקבלת את זה שכני אוכלת בשר וכל הזמן מטיפה לאנשים שאוכלים בשר ובאלי להעמיד אותה במקום
אנונימית
אין באמת טיעון הגיוני ורציני שיכול להצדיק רצח של בעלי חיים בשביל לאכול אותם , בסך הכל אנחנו אוכלים בשר בגלל הרגלים ותרבות ולא בגלל שזה משהו שצריך להיות
אז הדבר היחיד שאת יכולה להגיד זה שטעים לך , שלא אכפת לך, או שתגידי לה שתפסיק לדבר על זה
אז הדבר היחיד שאת יכולה להגיד זה שטעים לך , שלא אכפת לך, או שתגידי לה שתפסיק לדבר על זה
אנונימית
עניי עירך קודמים.
אם את דתיה או שהיא מאמינות וזה תגידי לה שכתוב בתורה שזה ציווי לאכול בשר ודגים לא סתם ה הביא חיות לעולם
זה לא ציווי . זה היתר ולא חובה , יש גם דתיים שהם טבעונים.
הפרות התרנגולות והדגים לא נבראו במיוחד בשביל שבני האדם יאכלו אותם הם נבראו ביחד עם כל שאר בעלי החיים שאותם לא אוכלים
הפרות התרנגולות והדגים לא נבראו במיוחד בשביל שבני האדם יאכלו אותם הם נבראו ביחד עם כל שאר בעלי החיים שאותם לא אוכלים
אנונימית
דוגמא שה' אומר לעלות עולה וכל זה זה לשחוט כבשים יש דרך לשחוט אותם כדי שלא ירגישו טיפת צער וכאב נגיד ג'ירפה מותר לאכול אותה אבל לא יודעים מאיפה לשחוט אותה כדי שלא יהיה צער לגירפה
גם אם שוחטים אותם בלי כאב כל החיים שלהם בתעשייה הזאת עד לשחיטה הם חיי גיהנום הם סובלים כל החיים כבר מהרגע שהם נולדים
והסיבה שלא אוכלים ג'ירפות ואת כל החיות האלה זה בגלל שהם לא כשרות. אף בעל חי לא נברא במיוחד בשביל להאכיל את בני האדם
והסיבה שלא אוכלים ג'ירפות ואת כל החיות האלה זה בגלל שהם לא כשרות. אף בעל חי לא נברא במיוחד בשביל להאכיל את בני האדם
אנונימית
את לא צריכה טיעון,גם אין טיעון,כי בשר זה באמת רצח..
את צריכה לדבר עם חברה שלך,אני מבינה את זה שכנראה הנושא נוגע לליבה והיא מנסה לעשות עם זה משהו,לדבר ולהשפיע בדרך כלשהי,כי זה חשוב לה ומשמעותי עבורה,ברגע שמבינים את העולם הזה זה מזעזע ומנסים לשנות את זה..תסני להבין אותה..
אבל לפעמים זה לא עובד..תנסי להסביר לה שזה לא עובד עלייך
תכלס אין לה סיבה לעשות את זה שוב פעם ושוב פעם,תגידי לה שזה לא נעים לך
זאת הבחירה שלך,היא לא תשנה אותה בזה שתכנס לך לצלחת
ותגיעו לכבוד הדדי,או שפשוט תחליטו לא לדבר על זה אחת עם השניה.
את צריכה לדבר עם חברה שלך,אני מבינה את זה שכנראה הנושא נוגע לליבה והיא מנסה לעשות עם זה משהו,לדבר ולהשפיע בדרך כלשהי,כי זה חשוב לה ומשמעותי עבורה,ברגע שמבינים את העולם הזה זה מזעזע ומנסים לשנות את זה..תסני להבין אותה..
אבל לפעמים זה לא עובד..תנסי להסביר לה שזה לא עובד עלייך
תכלס אין לה סיבה לעשות את זה שוב פעם ושוב פעם,תגידי לה שזה לא נעים לך
זאת הבחירה שלך,היא לא תשנה אותה בזה שתכנס לך לצלחת
ותגיעו לכבוד הדדי,או שפשוט תחליטו לא לדבר על זה אחת עם השניה.
ג'ירפה לפי התורה יש לה את כל הסימנים הכשרים היא מעלה גרה מפריסה פרסה ושסעת שסע היא כשרה אם את רוצה תבדוק לפי התורה הכל משמש את האדם דוגמא הדוב והכבסה את מורידים להם את העור והפרווה זה הבגדים שאתה לובש כתוב בתורה להתענג בשבת על בשר ודגים לא סתם כתבו את זה
תקשיבי טוב, ותגידי לי בשביל הנעליים שלך לא עובדים ילדים סיניים במשכורת רעב בעבדות?
אז מה את משחקת אותה שאכפת לך מאוכלוסיות חסרות אונים
אז מה את משחקת אותה שאכפת לך מאוכלוסיות חסרות אונים
אנונימי
טוב שמענו עלייך בקיצור בלי אלוהים אתה בובה חסרת חיים
אין, זה באמת רצח
תגידי לה פשוט שלא אכפת לך מספיק- כן, את תצאי רע, אבל זה נכון- לא אכפת לך מספיק
תגידי לה פשוט שלא אכפת לך מספיק- כן, את תצאי רע, אבל זה נכון- לא אכפת לך מספיק
רצח זה רק כלפי בני אדם לפי הגדרה מילונית
https://he.wikipedia.org/wiki/%d7%a8%d7%a6%d7%97
באופן כללי התשובה שלך יכולה להיות "לא אכפת לי מה עושים להנות אני נהינת"
תשאלי אותה אם יכאב לה כשהיא תראה נמלים מתות, אם לא- אז היא עושה את זה בשביל התחושה שלה ולא באמת כי "חיים זה חשוב", אם כן, את יכולה להגיד לה שכל מה שהיא תעשה ירמוס חיים של יצורים אחרים- כל צעד, כל קנייה תתרום לקידום האנושות על חשבון בעלי החיים.
https://he.wikipedia.org/wiki/%d7%a8%d7%a6%d7%97
באופן כללי התשובה שלך יכולה להיות "לא אכפת לי מה עושים להנות אני נהינת"
תשאלי אותה אם יכאב לה כשהיא תראה נמלים מתות, אם לא- אז היא עושה את זה בשביל התחושה שלה ולא באמת כי "חיים זה חשוב", אם כן, את יכולה להגיד לה שכל מה שהיא תעשה ירמוס חיים של יצורים אחרים- כל צעד, כל קנייה תתרום לקידום האנושות על חשבון בעלי החיים.
בבשר יש ערכים תזונתיים ותפריט טבעוני או צמחוני לא מתאים לכולם
גם תגידי לה שאת לא נכנסת לה לצלחת ושהיא לא תיכנס לשלך
זה טוב שיש לה אידאולוגיה כזאת אבל כמו שאמרו על הילדים הרעבים שעובדים במפעלים יש הרבה בעיות בעולם והיא לא צריכה לכפות את אורח החיים שלה על אחרים
גם תגידי לה שאת לא נכנסת לה לצלחת ושהיא לא תיכנס לשלך
זה טוב שיש לה אידאולוגיה כזאת אבל כמו שאמרו על הילדים הרעבים שעובדים במפעלים יש הרבה בעיות בעולם והיא לא צריכה לכפות את אורח החיים שלה על אחרים
שרשרת המזון
אה רגע יש לי טיעון
אכילת בשר זה לא יכול להיות רצח כי "רצח הוא מעשה של המתת אדם" (לקוח מויקיפדיה)
ולכן אכילת בשר זה לא רצח אלא הרג כי חיות הן לא בני אדם
אבל תגידי לה שתסתום תפה מי היא בכלל שתטיף לך זכותך לאכול מה שבא לך
אכילת בשר זה לא יכול להיות רצח כי "רצח הוא מעשה של המתת אדם" (לקוח מויקיפדיה)
ולכן אכילת בשר זה לא רצח אלא הרג כי חיות הן לא בני אדם
אבל תגידי לה שתסתום תפה מי היא בכלל שתטיף לך זכותך לאכול מה שבא לך
באותו הנושא: