3 תשובות
יכול להפנות אותך לפסיכיאטר בהתאם להבחנות שלו לגבי המצב שלך
דיכאון זה חרטא שפסיכולוגים אומרים לך כדי לשכנע אותך לשלם להם על עוד פגישות וכדורים.
הוא יכול לאבחן אבל זה כמו משהו שמרגישים יותר