6 תשובות
שואל השאלה:
נרדמתי גם בערב אז אני לא נרדמת עכשיו
נרדמתי גם בערב אז אני לא נרדמת עכשיו
תבריזי שעות ראשונות
שואל השאלה:
אני לומדת מחר 4 שעות והיום גם לא באתי סוו
לא נראלי אני אבוא מחר אני בכל מקרה לא מרגישה טוב
אני לומדת מחר 4 שעות והיום גם לא באתי סוו
לא נראלי אני אבוא מחר אני בכל מקרה לא מרגישה טוב
אני כל יום של בית ספר הולכת לישון בשעה הזאת אז כאילו תלוי מה טעותי בעינייך ;(
שואל השאלה:
חח אני מקווה לקום אם אני הולכת
חח אני מקווה לקום אם אני הולכת
זהו יאללה מאוחר מדי אף אחד מאיתנו לא מתכוון לקום לבית ספר גם ככה את לא לבד
באותו הנושא: