20 תשובות
כמה את/ה שוקל/ת?
ארוחה אחת ביום זה מעט מדי בשביל גוף בריא
השם יעזור
4 עוגיות זנ כלום ליום שלם
הפרעות אכילה זה לא רק משהו כלפי חוץ זה יותר פנימי כזה - אם לא אכלת סתם כי לא התחשק לך אז זה בסדר , אבל אם לא אכלת בגלל שחשבת שזה ישמין אותך אז כאן זה הופך לבעייתי כבר
תלוי במשקל שלך יש ימים שאני אוכל מהבוקר כד הלילה נמה כוסות מים ובורקס עם עוד איזה נשהיו קטן
שואל השאלה:
39..
אנונימי
אז תאכלי יותר
מהה אמיתי? 40 קילו? שק של במיה שוקלצייתר מזה
שואל השאלה:
תאכל*
ויש לי בחילה ..
אנונימי
לא נורא תמשיך זה לא בריא
שואל השאלה:
אני נמוך.. אני מטר 60..
אנונימי
תאכל מזה אתה ממש קל למה ככה? אתב חייב לטפס למעלה בנדאם 39 קילו זה ילד בן 9 שוקל ככה
כי אתה לא אוכל
גובה חמוד, מודה אבל זה תא אומר שאתה צריך לשקול 0
שואל השאלה:
אבל שהלכנו לדיאטנית כדי לבדוק משהוצאמרה שאוכל הרבה ושוקל הרבה..
אנונימי
הפרעות אכילה לא קשור כלכך למשקל
כאילו זה גם אבל זה לא רק זה
אתה צריך לאכול יותר זה לא בריא לאכול ככה
אם זה חד פעמי וזה סתם כי לא התחשק לך או כי לא היית רעב וזה לא מהפחד להשמין
כנראה שזה לא קשור להפרעות אכילה
ואף אחד כאן בסטיפס לא יכול לאבחן אותך על הפרעות אכילה
אנונימית
4 מקרונים:/
שקלתי יותר מ39 בכיתה ו
תלך ותדב רעל זה עם מישהו
שקלתי יותר מזה גם בכיתה ד-
זה תלוי בלמה אתה לא אוכל.
אל תנסה להיכנס להפרעת אכילה בכוח, זה דבר שמאוד קשה לצאת ממנו. כל עוד אתה יכול, תילחם בזה ותשתדל לא לחשוב יותר מדי על אוכל, פשוט לאכול מספיק ולאכול בריא.
שואל השאלה:
בעיקרון אני לא אוכל כי תמיד יש קיא
אנונימי