13 תשובות
נסי להירגע.. הכל בסדר תנסי לאכול רגיל ומסודר ואל תתני לכל הלחץ להשפיע עלייך תמצאי דבר שמרגיע אותך ותתרכזי בו
זה קשה. משפחה לא מבינה באמת איך לדבר כמו שצריך שזה מגיע למשקל. אין לי הרבה דרכים להציע להם. אולי לבקש מהם להפסיק להעיר על המשקל ועל האכילה
שואל השאלה:
^זה לא יעבוד
ולאחרונה זה בעיקר אחותי ואיך שהיא מדברת על עצמה
^זה לא יעבוד
ולאחרונה זה בעיקר אחותי ואיך שהיא מדברת על עצמה
אנונימית
את יודעת את יכולה גם להתקשר לקו של ערן 1201 זה שיחות אנונימיות זה שיחה אחת ליום למקרה ואת רוצה לפרוק את יכולה והם יקשיבו באהבה ואת לא באמת חייבת לתת פרטים
סבבה שתדבר^ אנשים תמיד ידברו תנסי לקחת את זה בצורה אחרת כמו למשל שמה שמתאים לאחותך לא מתאים לך אל תתני לעצמך להרגיש נחותה כי את יותר מזה ואת יודעת את זה!!
(זה בשבילי), את מכירה כדורים להקאה?
אנונימית
אל תשתמשי בכדורים אל תלכי לכיוון הזה הכוונה היא לשתיכן אלייך אנונימית ולשואלת השאלה
זה הרבה יותר קל ומהיר, זה יותר פשוט...
אנונימית
מה יעזור אבל להקיא? זה יחמיר הכל?!
אם כבר שתמנע מזה ולא תכנס לזה יותר שלא תקשיב למה שהסביבה שלה אומרת ושתעשה מה שנראה לה! כי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד!!
קודם כל שואלת השאלה, תדברי אתם ותנסי לומר להם להפסיק לעשות לך טרגירים ותגידי להם שזה פוגע בך נפשית ומדרדר אותך למטה, שנית אנונימית את לא צריכה שום כדורי להקאה, את צריכה עזרה
אני לא הצעתי לה כדורי הקאה, שאלתי אותה אם היא מכירה - בשבילי!
אני לא חושבת שהיא צריכה...
אני לא חושבת שהיא צריכה...
אנונימית
את גם לא צריכה כדורי הקאה, אלא עזרה. גם את לא צריכה להקיא, תהיי טובה לעצמך, מגיע לך להיות מאושרת ושמחה ולא עצובה.
באותו הנושא: