5 תשובות
עדיף שתבואי, זו חברה שלך וזה ישמח אותה.
ולשאלתך, לא מרגישה טוב, יש לך משהו משפחתי.
ולשאלתך, לא מרגישה טוב, יש לך משהו משפחתי.
אני לא מרגישה טוב
שואל השאלה:
מכירה אותה פחות מחודש ופחות התחברתי עלייה וגם היא עושה את זה בחוץ וקפוא ממש בחוץ
מכירה אותה פחות מחודש ופחות התחברתי עלייה וגם היא עושה את זה בחוץ וקפוא ממש בחוץ
אנונימית
קרה משהו אישי במשפחה שלך ואת צריכה להיות נוכחת שם ואם היא שואלת מה קרה תגידי שאת עדיין לא מרגישה בנוח לשתף ושאת מצטערת או משהו
את נוסעת למשפחה שלך הרחוקה שלא ראית מזמן
באותו הנושא: