2 תשובות
שואל השאלה:
למה באתר משרד הביטחון ( בתמונה למטה ) כתוב שיש אופציה לקצונה? ( שזה כאילו לא חובה)
למה באתר משרד הביטחון ( בתמונה למטה ) כתוב שיש אופציה לקצונה? ( שזה כאילו לא חובה)
קישורים מצורפים:
אנונימית
הנדסאי זה לא קצין מקצועי. מהנדס זה קצין מקצועי, אם הנדסאי חותם על קצוהה - הוא חותם על כך שהוא מוותר על תעסוקה במשהו שקשור למקצוע בתחומי הצבא.
באותו הנושא: