7 תשובות
אולי תנסי להצית מחדש את הניצוצות
תצאו יותר לדייטים וזה
תצאו יותר לדייטים וזה
לדעתי צריכים להיפרד בהצלחה לך
וואו קשוח
אולי זה סתם תקופה.. אבל אם זה לא אז את חייבת לדבר איתו על זה
אולי זה סתם תקופה.. אבל אם זה לא אז את חייבת לדבר איתו על זה
זו אכן אהבה לא אמיתית. זה כמו לסיים לאכול מסטיק, איבד את הטעם שלו. ממליץ לך להיפרד ממנו
כמו שאמרו פה, לנסות להצית את הניצוץ הזה מחדש, אם זה לא עובד כנראה שאת צריכה להמשיך הלאה ולעבור לבנאדם שיחזיק לך את הניצוץ הזה להמון זמן.
תנסי לבדוק מה הבעיה, אולי הוא השתנה לרעה (הפך לעצלן, פחות משקיע בעצמו, פחות אמפתי או אכפתי).
אחרי שתמצאי את הבעיה הזאת תבהירי לו שזה מפריע לך ואם הוא ישאר כמו שהוא אז הוא לא שווה את הזמן שלך, כמובן שתנסי לעזור לו תוך כדי.
תנסי לבדוק מה הבעיה, אולי הוא השתנה לרעה (הפך לעצלן, פחות משקיע בעצמו, פחות אמפתי או אכפתי).
אחרי שתמצאי את הבעיה הזאת תבהירי לו שזה מפריע לך ואם הוא ישאר כמו שהוא אז הוא לא שווה את הזמן שלך, כמובן שתנסי לעזור לו תוך כדי.
תפרדו
באותו הנושא: