7 תשובות
אין
זכות השתיקה.
לבטא את עצמנו בצורה מתורבתת.
להתלונן על דברים שמפריעים לנו.
בתיכון יש את הזכות בחירה של המגמות והמחויבות אישית.
יש לנו גם את הזכות לבקש להיות בכיתה טובה יותר אם נרצה וזה יהיה בצורה מסודרת.
להתלונן על דברים שמפריעים לנו.
בתיכון יש את הזכות בחירה של המגמות והמחויבות אישית.
יש לנו גם את הזכות לבקש להיות בכיתה טובה יותר אם נרצה וזה יהיה בצורה מסודרת.
אין
הרבה מכם ממש אוהבים להתלונן על כל דבר שקיים.
אני מסכים שבית ספר זה לא כיף ויכול להיות שגם לא שימושי ולא נותן לנו כלים לחיים אבל גם לנו יש בבית ספר זכויות. וכתוב אותן בתקנון בית הספר אם אתם לא שמים לב.
אני רק אומר אם לא היו לנו זכויות בבית ספר מסוים היו סוגרים אותו ממזמן ומפטרים את כל המורים.
אני מסכים שבית ספר זה לא כיף ויכול להיות שגם לא שימושי ולא נותן לנו כלים לחיים אבל גם לנו יש בבית ספר זכויות. וכתוב אותן בתקנון בית הספר אם אתם לא שמים לב.
אני רק אומר אם לא היו לנו זכויות בבית ספר מסוים היו סוגרים אותו ממזמן ומפטרים את כל המורים.
באותו הנושא: