9 תשובות
כעיקרון תאכלי מה שאת רוצה אהובה, שיקול שלך.
זה בסדר
אבל זה לא משביע בשיט
ולא בריאא
שואל השאלה:
חד פעמי מה נתפסתם
אנונימי
אהובה שלי תאכלי מה שבאלך.
אל תשאלי אף אחד!!!! שימי פס.
שואל השאלה:
לא כי זה לא בריא
אנונימי
זה סבבה אבל תאכל דברים בריאים יותר
גם אם זה לא בריא תאכלי.. אני אוכלת מלא דברים לא בריאים, וגם אם זה לא בריא הכל בסדר, חצי מהדברים היום לא בריאים.
בתאבון
כן אני מת על זה