7 תשובות
תתני לי להבין, את רוצה שהם ימשיכו ללמד?
זה הגיוני ..
בגלל הסופה את מסיימת ב2 וחצי?
מתי בדרך כלל את מסיימת
למה זה מוקדם ברמות
אנונימי
לא הבנתי מה את רוצה.
את מסיימת ללמוד מוקדם ו? חכי בבניין לאוטובוס עם הטלפון או משהו
כן...
אוטובוס עירוני?