10 תשובות
כן כי אני גם מסוגלת לסיים סדרות בכמה ימים
כן זה הגיוני
במיוחד במצב הזה, אבל קורה
אם היא קצרה אז זה הגיוני
כן
כן, סיימתי ביומיים (כולל לילה) שש עונות
כן הגיוני
כן... כשאין לי מה לעשות אני יכולה לסיים 2 סדרות בשבוע
את קצת איטית
כן וזה בסדר.
קרה לי גם פעם אחת.
קרה לי עם ריק ומורטי