12 תשובות
זה רע, אתה צודק.
ואם אתה חושב ככה אני בשמחה אכין לך אוכל, אתה תמות מרוב שזה טעים
שואל השאלה:
כאילו אני מאמין בשיווין והכל אבל אני חושב שהאישה צריכה לדאוג לשלום הבית, לבשל למשפחה ולילדים
אנונימי
שוביניזם מהו:
אני חושבת גם ככה
אנונימית
היי, זה הזמן לפתוח את הראש לדברים יותר פרוגרסיביים. אישה לא חייבת לבשל לך כמו שאתה לא חייב לבשל עבורה או להביא עבורה פרנסה. העולם משתנה ואנחנו חייבים להשתנות איתו. זה קשה, אבל הכרת הצד השני ממש תעזור :)
אחי זה שאתה מאמין שהאישה צריכה חהשאר בבית לבשל ולטפל בילדים ואתה יוצא לפרנס, זאת הגדול לשוביניזם
הגבר מבשל יותר טעים מאישה אז אני חושבת שהגבר צריך להיות במטבח
כן כנל^ חוץ מפסטה עם רוטב שזה וואוו
החשיבה שלך היא בסדר, כנראה זה בא מהבית, מחינוך,
חשיבה של פעם
אתה מיזוגניסט חיים
לא רע ולא טוב
צריך לדעת להתחלק בזה כי לפעמים לא יהיה לה זמן או שתהיה עייפה בזה
כמו שאני אגיד אני חושבת שרק גבר צריך לעבוד
מה אתה אומר על זה?

זה הבית של שתיכם
העבודות של שתיכם ,התחזוק של שתיכם, הפרנסה של שתיכם
פשוט פשוט פשוט:)
קיבלתי