התחברות
הרשמה
למה צריך תחתונים?
18 בדצמבר 2021, 09:56
תחתונים
הלבשה תחתונה
לבוש
2 תשובות
שלא יהיה שפשפת מהבגדים
תכלס אף אחד לא חייב ללבוש אבל רצוי
S
Sorceress
כי צריך
פ
פעם בשנה פה בשביל לשאול שאלות
באותו הנושא:
למה צריך תחתונים? ברצינות
שאלה מטומטמת אבל למה צריך תחתונים? במלא יש מכנסיים שמכסים אז למה??
יש משהו שרוצה שישלח את התמונה שלי עם תחתונים למה הוא צריך את זה?
שאלה רצינית- למה צריך תחתונים/ בוקסר?
שאלה רצינית- למה צריך תחתונים?
דחוףף מתחת לגרביונים צריך תחתונים?
בשביל מה בתכלס צריך תחתונים?מילא עוד בנות צריכות בגלל מחזור אבל בנים למה? אני באמת שואלת כאילו
למה אנחנו צריכים תחתונים?
אני צריך תחתונים לבנים של קלווין קליין, איפה מוכרים אותם בארץ? אין בעיר שלי (אשקלון)
בשביל מה אנחנו צריכים תחתונים אף פעם לא הבנתי?
למה צריך תחתונים? מה יקרה אם אני אלך בלי?