6 תשובות
כל עוד החברים יבינו ולא יעלבו כן
רצוי כל עוד זה בגדר הטעם הטוב
כןן בטחח..לא להגזים יותר מדי אבל כן
כל עוד זה על גבול הטעם הטוב, זה בסדר.
בקטנה.. אבל לא להציק מידי. זה סתם דפוק..