6 תשובות
רואים שהוא ''חלש'' מבחינה חברתית
כי הוא יותר חלש ופגיע כביכול.
בגלל שאדם בודד מצטייר בחברה לרוב כאדם חלש יותר גם מבחינה פיזית וגם נפשית אז יש כאלה שמרשים לעצמם לנצל את ההזדמנות.
למי שלא יחזיר בחזרה
למי שישתוק
שואל השאלה:
אבל יש כאלו שכן חזקים
אנונימית
כי יש אנשים שהם פשוט חארות..למזלי אצלי בכיתה זה לא קורה.
הכי גרוע זה לצפות בזה מהצד.
אנונימי