6 תשובות
אין כזה הבדל אבל פשוט נראה טוב
לא יודעת יש לי טעם מאוד רחב בגברים
נראה לי יפה חתיך כזה
Vas
אין הבדל.
אני אומרת יפה כי אני פוט לא אוהבת את המילה חתיך, זה אותו דבר.
למרות שיש פעמים שבן אדם יפה אבל לא חתיך, לא יודעת להסביר את זה כל כך. אבל לרוב זה אותו דבר.
אני לא אוהב להגיד חתיך כי זה נשמע לי מפגר, אז אני אומרת נראה טוב. בעיניי להראות טוב זו דרגה מעל להיות רק חמוד
יש נראה טוב יש חתיך יש כוסון יש יפה ויש סבבה כל אלו דברים שונים ורמות שונות של הגדרות אצלינו כזה אבל נראלי שזה בעיקר יפה
סבבה או יפה אחד מהם