16 תשובות
אף.
כי הוא מכוער רצח
אף
כי כמו התשובה הראשונה^
ריסים אני חושבת, אין לי כמעט ריסים וואי
את האצבעות שלי הייתי רוצה שהן יהיו יותר ארוכות מעכשיו אין ממש מה לפרט
אני לא שונאת כלום במראה החיצוני שלי, אבל משהו שהייתי משנה - שיער
עקמת
כי אז אני עומדת עקום ואני צריכה לישר את עצמי וזה גם כואב לפעמים
בטן
אני לא שמנה אבל באלי להרזות קצת
עור הפנים, הוא מלא בפצעי בגרות, העיניים בצבע חום קקי השקיות והשחור שיש לי מתחת לעיניים מוגזם. פה קטן, גבות בלונדיניות, סוג של גומה מוזרה במצח ואמרתי רק על הפנים כי אין לי כוח להתחיל לפרט על הצורת גוף המזעזעת שלי
הכבד והקיבה שלי לא מתפקדים.. הגוף שלי ממש גרוע בפירוק האוכל ופשוט הופך הכל לפסולת / רקמות שומן, אמרו לי שהפתרון היחיד הינו השתלת כבד.
אז.. יש לי עודף משקל בגלל זה, למרות שאני בכושר שיא ואוכל בריא.
וואלה כלום, לא בקטע מתנשא, בקטע שאני ממש שלמה עם עצמי בהכל
Apf
ליטרלי כלום
מצח ואת הצורה של הראש
שפתיים, כי הם עבות
ואת העיניים כי הם ירוקות וחומות לדעתי יפה יותר.
ושיניים כי הן קצת עקומות..
עודף שומן ומצח נו
אנונימית
שפתיים, בקושי יש לי שפתיים
ושיער
והכל
אף, הוא לא כזה נורא אבל הייתי רוצה אף יותר קטן
בעיקרון אני דיי אוהבת את עצמי