4 תשובות
תפוח אדמה אפוי זה טעים...
אבל למה עם טחינה?
תנסי עם אחד ותגידי לנו,בכללי אין על טחינה.
אני לא חושבת שהטחינה מתאימה עם תפוח אדמה אפוי
אבל מה שבא לך
כן, נראה לי שזה יצא ממש טעים