5 תשובות
זה בסדר
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
אני חושב שכן... אם לא אכפת לו כמובן
עם הידיד מאוהב בך לא אבל אם לא אז זה בסדר
זה בסדר אבל תדברי עם הידיד כדי שלא יהיו אי נעימיות
באותו הנושא: