6 תשובות
מה?
כנראה שחברה שלך ב3 יחל מתמטיקה לכן הציון עד 140
כל הבגרויות לפחות רובן הן עד 100 אז לא ככ הבנתי את השאלה שלך
אפשר עד 100 (הממוצע בגרויות יכול להיות גבוה יותר כי זה עם בונוסים).
זאת בגרות של 3 יחל מתמטיקה? אם כן זה הגיוני כי הבגרות שלהם זה צבירה וזה עד 150 לדעתי (יכול להיות שזה מספר אבל בוודאות מעל 100), אבל כל ציון שהוא מעל 150 נרשם 100
מאה
כאילו קיבלתי פעם 180 אבל זה נרשם כ100
שואל השאלה:
תתעלמו ממה שרשמתי אחרי במבחנים זה לא מחק
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו חברה שלי אמרה לי שהיא קיבלה 90 בבגרות ואז החברה השניה אמרה שזה מ140 שזה כאילו לא עד 100 כמו במבחנים שזה עד 140 והיא קיבלה 90
אנונימית
אני מאמינה שעובר זה 40
אבל אין לי מישג