25 תשובות
כן למה שלא יהיה?
שואל השאלה:
לא יודעת חח
לא יודעת חח
אנונימית
כן, מה הבעיה בזה? חח
כן אני בדיוק עכשיו עסוקה בזה ואני בטוחה במאה אחוז שאני אומרת את הכל לא נכון
שואל השאלה:
כי אני אמורה לעשות דברים חשובים יותר..
אני אומרת חלק מהמילים נכון ואת השאר אני לא מספיק להגיד
איזה שיר את שרה?
כי אני אמורה לעשות דברים חשובים יותר..
אני אומרת חלק מהמילים נכון ואת השאר אני לא מספיק להגיד
איזה שיר את שרה?
אנונימית
still with you של גאנקוק
והוא כולו בקוריאנית
שואל השאלה:
אולי אני אשמע אותו
אולי אני אשמע אותו
אנונימית
הנה השיר
קישורים מצורפים:
אגב הנה כמה שירים שאני אישית אוהבת גם בקוריאנית:) יש עוד כמה אבל לא זוכרת איך קוראים להם והם קבורים באיזה פלייליסט שאני לא זוכרת (יש לי יותר מידי פלייליסטים והם לא מסודרים לצערי) :(
starlight tears- kim yoo kyung
because im stupid- ss501
making a lover- ss501
im your man-ss501
something happened to my heart- t-max
paradise- t-max
תהני :)
starlight tears- kim yoo kyung
because im stupid- ss501
making a lover- ss501
im your man-ss501
something happened to my heart- t-max
paradise- t-max
תהני :)
שואל השאלה:
תודה רבה מקווה שאזכור להקשיב להם
תודה רבה מקווה שאזכור להקשיב להם
אנונימית
בכיף! אם אזכר או אמצא את האחרים אשלח לך פה את השמות:)
כן אין בזה שום בעיה
אני עושה את זה כל יום ואפילו ליותר זמן
אני עושה את זה כל יום ואפילו ליותר זמן
כן
כן, אני לפעמים כשאני מקשיב לשירים גם מנסה לשיר אותם. (אני 100% בטוח שאני לא אומר את זה נכון עד שאני קורא את המילים ושאני נשמע נורא כשאני שר)
איזה להקות/זמרי קייפופ את אוהבת?
איזה להקות/זמרי קייפופ את אוהבת?
שואל השאלה:
dreamcatcher
iu
mamamoo
loona
red velvet
ואין לי כוח להמשיך.
dreamcatcher
iu
mamamoo
loona
red velvet
ואין לי כוח להמשיך.
אנונימית
אהבת את השיר?
כן, ברור:)
תהני:)
אין כמו מוזיקה:)
תהני:)
אין כמו מוזיקה:)
שואל השאלה:
מאוד! אני חושבת שכבר שמעתי אותו פעם
מאוד! אני חושבת שכבר שמעתי אותו פעם
אנונימית
כמובן
אנ כל היום על מוזיקה
אנ כל היום על מוזיקה
גם אני ככה
אני שעה פה שרה שירים של iu
אני שעה פה שרה שירים של iu
אנונימית
חחח אני בדיוק שרה שירים של iu ו red velvet
שואל השאלה:
אתמול שרתי the visitor שבע פעמים ברצף או יותר מכורה לשיר הזה
גם שרתי את and there was no one left של דרימקצר
אתמול שרתי the visitor שבע פעמים ברצף או יותר מכורה לשיר הזה
גם שרתי את and there was no one left של דרימקצר
אנונימית
וואו the visitor אחד השירים, שנה שעברה חרשתי עליו מלא ועכשיו אני חורשת על red queen שלה אבל בגרסה החיה (כאילו מההופעה שלה)
באותו הנושא: