8 תשובות
זה נורמאלי אני עושה את זה לפעמים
זה נקרא פסיכודרמה, זה בסדר גמור וזה משחרר לפעמים, את יכולה להיות רגועה :-)
אנונימי
נורמאלי לחלוטין לדעתי
הכל טוב
אני גם עושה את זה לפעמים זה עוזר לי לארגן את המחשבות שלי
שואל השאלה:
אשכרה יש לזה הגדרה
אקרא על זה :)
אנונימית
אני גם עושה את זה מלא
כן. אני עושה את זה הרבה, זה ממש עוזר
אני מדבר עם עצמי תמיד שאני מבשל, מצייר, עושה שיעורי בית
זה ממקד ועוזר לחשוב
באותו הנושא: