13 תשובות
המוזיקה בארץ בכללי היא על הפנים.
אנחנו ישראלים בייב
בארץ אין מספיק הערכה למוזיקה טובה ובכלל לכל סגנון הרוק.
שואל השאלה:
באסה
באסה
אנונימי
יש תתי סגנון אחרים שדווקא ממש טובים בארץ
בטח שיש. למה לא? אתה לא מכיר כנראה.
אגב ריר, זו שם של להקת רוק טובה מהארץ, אז הנה לך נקודת התחלה :)
אגב ריר, זו שם של להקת רוק טובה מהארץ, אז הנה לך נקודת התחלה :)
אשמח להמליץ לך על עוד אם תרצה
שואל השאלה:
אתה יכול להמליץ?
אתה יכול להמליץ?
אנונימי
יש.
מרסדס בנד
מוניקה סקס
החברים של נאטשה
מופע הארנבות של ד"ר קספר
איפה הילד
מרסדס בנד
מוניקה סקס
החברים של נאטשה
מופע הארנבות של ד"ר קספר
איפה הילד
אינפקציה
סטלה מאריס
החברים של נטאשה
נושאי המגבעת
זקני צפת
כרמלה גרוס ואגנר
איפה הילד
קוקו בלוף והיתושים
כשניקו תתחיל לדבר
ריר
ג'ינג'יות
יוסי אלפנט
אהוד בנאי
פורטיס, סחרוף, פורטיסחרוף
ויש עוד מלא
סטלה מאריס
החברים של נטאשה
נושאי המגבעת
זקני צפת
כרמלה גרוס ואגנר
איפה הילד
קוקו בלוף והיתושים
כשניקו תתחיל לדבר
ריר
ג'ינג'יות
יוסי אלפנט
אהוד בנאי
פורטיס, סחרוף, פורטיסחרוף
ויש עוד מלא
ממש לא, יש להקות מצוינות
מרסדס בנד.ץ.
ואי באמת שאלה טובה ,מצטרפת
באותו הנושא: