6 תשובות
עזבי אל תעני
תכתבי לה "כנראה שממש מעניין אותך לדעת מה אני עושה אם באת לכתוב לי בוואטסאפ, זה בסדר הרבה אנשים אובססיבים אליי אני מבינה אותך איך אפשר שלא אם הייתי את גם אני הייתי אובססיבית לעצמי" ותחסמי אותה
שואל השאלה:
לא דיברנו שבוע בערך ועכשיו היא כתבה לי בווצאפ , לא הבנתי למה שהיא תכתוב לי חוץ מזה שהיא רוצה ממני תשומת לב..
לא דיברנו שבוע בערך ועכשיו היא כתבה לי בווצאפ , לא הבנתי למה שהיא תכתוב לי חוץ מזה שהיא רוצה ממני תשומת לב..
אתן עדיין רבות?
לא לענות
אל תעני
באותו הנושא: