3 תשובות
מבינה את המקום שאת נמצאת בו, בעיניי תסבירי לה מה המקום שאת נמצאת בו כרגע, למה את לא יכולה להיפגש וכמובן שזאת הזדמנות לשתף במה שעובר עלייך
כמובן שזה אפשרי להגיד את זה בלי לפגוע, פשוט תהיי כנה איתה ותוודאי שהיא מבינה ולא לוקחת אישית
כמובן שזה אפשרי להגיד את זה בלי לפגוע, פשוט תהיי כנה איתה ותוודאי שהיא מבינה ולא לוקחת אישית
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא אפשרי להגיד לה על המצב הנפשי
יש משהו אחר שאני יכולה להגיד לה?
אולי שפשוט לא מתאים לי כי..
זה לא אפשרי להגיד לה על המצב הנפשי
יש משהו אחר שאני יכולה להגיד לה?
אולי שפשוט לא מתאים לי כי..
אנונימית
אולי צריכה זמן לעצמך? עסוקה לאחרונה?
אנונימית
באותו הנושא: