8 תשובות
באוניברסיטה שאת לומדת בה.
שואל השאלה:
זה קצת בעיה כי אין שם הרבה בנים דתיים והבודדים שראיתי פחות הסגנון .. יש איתי אבל מישהי בכיתה שיש לה חבר ומבחינת רמה דתית היא כמוני, אז חשבתי אולי היא תכיר לי אבל מרגישה שעדיין אין מספיק דיבור בשביל שהיא כבר תכיר לי מישהו וגם איך אפשר לדבר על זה איתה?
אנונימית
שואל השאלה:
חח לא כתבתי את זה במטרה להכיר פה נשמה!
כתבתי את זה כדי לקבל עצות בנושא :)
("הבל הבלים" כן דיברתי אלייך)
אנונימית
שימי חצאית ואני שלך
אנונימי
שליש גן עדן
שבע ברכות
יש לכול ישיבה שדכנית ככה שאם יש ישיבה שהיא הסגנון שלך את יכולה לפנות אליהם.
שדכנים
'הכרנו בלייק' ;) ויש כול מיני פרויקטים של שידוכים שעולים כול הזמן.
ממליץ ללכת לרב בישיבה גבוהה או הסדר שיסדר לך מישהו
אני פה
הכי טוב זה שדכניות עם כל המבוכה שבעניין
הם יודעים מה הסגנון שלך ומתאימות לך את הגבר
באותו הנושא: