4 תשובות
בהגדרות, חפשי שם.
יש לך במקלדת עצמה סימן של הגדרות ושם יש לך תיקון אוטומטי, ככה זה אצלי
הגדרןת
יש סימן כזה של גלגל שיניים תלחצי ותבטלי את האופציה אבל אני רק אומרת תיקון אוטומטי יכול גם לעזור לפעמים
באותו הנושא: