9 תשובות
כן דאדי - יש לך בעיות
כתבתי אני מצוננת
בוא נראה מי מכם ידע למה זה תיקן לי?
^זה תיקן לך למאוננת? xd
אנונימית
כן חחח
במקום אונס אונסק"ו
והנה גל עכשיו זה תיקן אותי
במקום "ערסים", תמיד יוצא לי "ערבים"
אני רוצה מין
תנחשו מה תכננתי לרשום
רשמתי הודעה לבן זוג שלי
ואז זה תיקן את השם שלו (ירון) ל:
טרול.
לא מבינה אנשים שמשאירים את התיקון האוטומטי
תורידו את זה בהגדרות
ולשאלה-מלא שאני כבר לא זוכרת