12 תשובות
אני חילונית ולא שומרת שבת וכשרות אין לי מה לשמור כי אני צמחונית אבל מלא חברות שלי דתיות ומסורתיות וזה ממש סבבה ואפילו מגניב
אני אגנוסטית והחברה הכי טובה שלי נוצריה קתולית...הכל סבבה
אנונימית
לא הייתי יוצאת עם דתי או מסורתי נגיד את זה ככה
אין לי חברים אתאיסטים, ב"ה, ובעזרת ה' גם לא יהיו, כמו שנאמר "חָבֵר אָנִי לְכָל אֲשֶׁר יְרֵאוּךָ וּלְשֹׁמְרֵי פִּקּוּדֶיךָ" (תהילים קיט, סג). על החיבור לאנשים שעושים דברים נגד ה' נאמר "כְּהִתְחַבֶּרְךָ עִם אֲחַזְיָהוּ - פָּרַץ ה' אֶת מַעֲשֶׂיךָ" (דברי הימים ב כ, לז).
"לא לחנם הלך זרזיר אצל עורב אלא מפני שהוא מינו" (בבא קמא צב ע"ב, חולין סה ע"א).
אנונימי
אתאיסט, ויש לי חברים אתאיסטים
אני מאמינה מסורתית ולדעתי כן יש לי חברים אתאיסטים למרות שמעולם לא דיברנו על מי מאמין ומי לא..
אבל אני די בטוחה שלפחות אחד מכל החברים שלי לא מאמין.
אנונימית
כן רוב החברים שלי הם תאיסטים
אתאיסטית אגנוסטית,אין לי חברים אתאיסטים.
כן
כע בתור אחד שהיה חילוני יש לי מהבית איזה 15 חברים בכללי חילוניים כול אחד רחוק במידה שלו
אתאיסט, וכן